Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


20. 10. 2009

Citáty o strategii a vizi

1) Strategie znamená jasně zvolit způsob, jak konkurovat.

2)Pokud jde o strategii, méně hloubejte a více dělejte.

3) Chcete-li, aby lidé žili a dýchali vizí, zaplaťte jim za to, že to dělají.

4) Jak mají zaměstnanci pracovat ve shodě s idejemi vůdce, když je neznají?

5) Je lepší odepsat 90% lidí a upoutat pozornost zbývajících 10% než mít mírný úspěch u všech.

6) Je lepší být někým pro někoho než nikým pro všechny.

7) Tvrdí-li lidé o něčem, že je to šílené, měli bychom se do toho pustit. Tvrdí-li o něčem, že je to dobré, znamená to, že to už dělá někdo jiný.

8)  Být č.1 je úžasné, č.2 v pořádku, č.3 těžké, č.4 téměř ztracené, č.5 Cože? Proč?

9)  Budoucnost je místo, kam se ubíráte strávit zbytek svého života. Každodenní výkony jsou cihly, z kterých ho budujete.

10) Business is like a car. It will not run by itself except downhill.

11)  Mnohem větší tragédie než je nedosáhnout cíle, je nemít žádný cíl.

12) Hýčkejte své vize a své sny, jako by to byly děti vaší duše, náznaky cílů, kterých nakonec dosáhnete.

13) Budoucnost patří lidem, kteří vidí příležitosti před tím než ji vidí ostatní.

14)  Úspěch není cíl, je to cesta, je to směr, kterým jdete.

15) Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice! It is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved.

16)  If you do not know where you are going, any road will take you there.

17)  Vize spojuje lidi v rámci organizace. Propojuje to, co lidé dělají a co je pro ně důležité, s tím, čeho chce dosáhnout organizace. Každý ve firmě musí vizi znát a musí také cítit, že je její součástí, má-li dojít naplnění!

18) A goal is a dream with a deadline.

19)  Problémy světa nemohou vyřešit skeptikové a cynici, jejichž obzory jsou omezené viditelnou realitou. Potřebujeme muže a ženy, kteří dokážou snít o věcech, které nikdy nebyly.

20) Lidé, kteří mají cíl, uspějí, protože vědí, kam směřují.

21) Někteří lidé vidí věci takové jaké jsou, a ptají se: Proč? Já raději sním o věcech, které nikdy neexistovaly a ptám se: Proč ne?

22)  Cíle jsou jako sny. Probuďte se a uvědomte si realitu.

23) Dosáhnout cíle, který si neurčíte, je stejně obtížné jako se vrátit z místa, kde jste nikdy nebyli.

24)  Nejlepší cesta ven vede vždy skrz.

25)  Co se týče předpovídání budoucnosti mají ekonomové a meteorologové mnoho společného.

26) Milionáři nevěří v astrologii. Miliardáři ano.

27)  Společnosti se musí naučit zapomínat, škrtat a ničit tak, aby mohli stavět znovu.

28)  Míříte-li příliš vysoko, můžete minout cíl.

29)  Žít bez cílů je jako jít na výlet a nevědět kam.

30) Nemůžete se učit navigaci uprostřed bouře.

31)  Pokud chceme vykonat něco velkého, musíme pro tento cíl pracovat každý den svého života.

32) Vision without action is a daydream. Action without vision is a nightmare.

33)Vidět věci, když jsou teprve v zárodku, to je genialita.

34)  Long-term planning is not about making long-term decisions. It is about understanding the future consequences of today´s decisions.

35)  You got to be careful if you do not know where you are going, because you might not get there.

36) I skate to where the puck is going to be, not where it is.

37) The future belongs to those who see possibilities before they become obvious.

38) A mushy mission statement is an indication that a company doesn´t know where it´s going.

39) A mission statements story: A bunch of guys take off their ties and coats, go into a motel room for three days, and put a bunch of words on a piece of paper. Then go back to business as usual.

40) Put your money where your opportunities are, not where they were.

41) In real estate it is all about location, location, location. In business it is differentiate, differentiate, differentiate.

42)  Poznejte svou konkurenci. Vyhněte se jejich silným a využijte jejich slabé stránky.

43) Jestliže jste stejní jako vaše konkurence, raději nabídněte nízkou cenu.